Мобильный оператор «Киевстар» оштрафован более чем на 21 миллион гривен

Мобильный оператор "Киевстар" вынужден будет заплатить штраф в размере более 21 млн гривен, поскольку он распространял информацию о тарифах, которая вводит абонента в заблуждение. Таким образом, АМКУ увидел в его действиях недобросовестную конкуренцию.
Об этом сообщил председатель Антимонопольного комитета Юрий Терентьев на своей странице в Facebook.
По его словам, сумма штрафа составляет более 21 миллиона гривен, а наложили его на "посекундную тарификацию", которую установил "Киевстар".
"14 декабря Комитет принял решение по делу против ответчика ЗАО "Киевстар" о недобросовестной конкуренции в виде распространения информации об условиях тарификации, что вводит в заблуждение (нарушение статьи 15-1 ЗУ "О защите от недобросовестной конкуренции"). Оператор в своей коммуникации по условиям тарификации использовал три типа утверждений, в двух из которых отмечалось, что тарификация "посекундная". По факту это утверждение является ложным, поскольку стоимость полной минуты разговора списывалась в первую секунду разговора", – пояснил он.
В то же время Терентьев уточнил, что полная сумма штрафа, который АМКУ наложил на "Киевстар", составляет 21 307 597 гривен.
Кроме того, чиновник напомнил, что 18 сентября 2017 решение по аналогичной проблематике было принято по ООО "Лайфсел" тогда на оператора мобильной связи был наложен штраф в размере 19 466 840 гривен.
"Киевстар" – больший оператор, чем "Лайфсел", но проблемная коммуникация использовались только в части тарифных планов", – констатировал глава АМКУ.

Источник: 24 Канал - Все новости

  • Ann Gromova

    Київстар повідомляє, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів. Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.

    Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.

    Тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації.

    Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається.

  • Ann Gromova

    Київстар повідомляє, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів. Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.

    Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.

    Тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації.

    Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається